Izradite akcijski plan za svoje poslovanje

Ulazimo u jako izazovno razdoblje te se treba na vrijeme što bolje pripremiti kako bismo imali što manje gubitke i očuvali radna mjesta. Treba imati na umu da će kupci i dobavljači biti ovdje i nakon što ova situacija prođe tako
da treba zadržati maksimalnu korektnost prema svima.  Tijekom ove situacije obavezno treba razmišljati o akcijskom planu za svoju tvrtku i treba razmišljati strateški pa će gubitci vjerujemo biti manji.

 

Kod sastavljanja scenarija poslovanja u narednom periodu treba razmotriti sljedeće :

1. FINANCIJE

  • Projekciju koliko će vam novaca biti potrebno u narednom periodu od 12 mjeseci ( novčani tijek )
  • Projekcija troškova u idućem razdoblju
  • Revidirati najveće troškove te pokušati dogovoriti odgode plaćanja ili kratkoročno snižavanje cijena i
    otkazati manje potrebnih troškova ( npr. najam ureda, pretplate …. ) RAZMIŠLJATI IZVAN ZONE KOMFORA
  • Revidirajte godišnji plan prodaje s najmanje TRI scenarija A,B,C
  • Prilagoditi marketinške troškove nastaloj situaciji a i ovisno o dugoročnim ciljevima a i branši u kojoj se nalazite – važno je sada svoj brend graditi na komunikaciji i ljudskost te sada uložiti u kreativnost

 

2. KOMUNIKACIJA SA ZAPOSLENICIMA

  • Reviziju prioriteta zapošljavanja te jasna komunikacija s postojećim radnicima i suradnicima o planovima
    za buduće razdoblje
  • Dijeljenje planova i razmišljanja sa zaposlenicima i suradnicima na dnevnoj razini
  • U ovom periodu je važno da sačuvamo radna mjesta, a više o načinu kako to napraviti pročitajte OVDJE
  • Omogućiti prikladne uvjete za rad od kuće
  • Posvetiti se internim procesima
  • Omogućiti usvajanje novih alata i novih procesa

 

3. KUPCI I DOBAVLJAČI

  • Jasna komunikacija s kupcima i dobavljačima s ciljem zajedničkih dogovora za ublažavanje nastale
    situacije i prilagodbom u pristupu
  • Istraživati NOVE PROIZVODE I USLUGE
  • Istraživati NOVA TRŽIŠTA
  • Okrenuti se NOVIM PRILIKAMA
  • Pitati se ŠTO ĆE TREBATI TRŽIŠTU U OVIM OKOLNOSTIMA KAO I OKOLNOSTIMA OPORAVKA ?
  • INOVIRATI svoj poslovni model

 

4. VLADINE MJERE

  • Plan za dodatno financiranje HABOR
  • I za kraj treba razmišljati na način NE REŽI GRANU NA KOJOJ SJEDIŠ

 

Ako svi zajedno ravnomjerno podnesemo teret novonastale situacije, i poslodavci i posloprimci, imat ćemo se gdje vratiti nakon stabilizacije i normalizacije poslovanja.